We gaan onderzoek doen naar het Bruto Lokaal Geluk van Kampen (BLG). Want in ons strategisch plan voor 2021 en daarna hebben we vastgelegd, dat onze belangrijkste graadmeter voor succes het BLG van Kampen is. Daarvoor is een nulmeting dus onontbeerlijk.

Daarnaast onderzoeken we de hartelijkheid van Kampen en haar inwoners. Al deze gegevens zijn een goede basis voor onze metingen in het kader van het programma ‘Kampen All Inclusive’.

Acties:

  1. Onderzoeksvragenlijst vaststellen
  2. Opzet representativiteit op basis van postcodegebieden bepalen
  3. Enquêteformulieren, bonbons, pennen e.d. regelen
  4. Persbericht over onderzoek opstellen en versturen
  5. Briefing opstellen
  6. Enquêteurs werven, briefen en op pad sturen
  7. Onderzoeksresultaten verzamelen
  8. Onderzoeksresultaten analyseren en samenvatten in een bondig document
  9. Publiceren onderzoeksresultaten

Meer info en contact: Roeland Tameling via r.tameling@kampenpartners.nl en 06-17453490

 

Privacy statement - Algemene voorwaarden

Proclaimer

Alle rechten voorbehouden. © 2019 Kampen Partners. Kampen Partners is verantwoordelijk voor de inhoud van deze website, en doet er alles aan deze actueel en juist te houden. Voor zover bekend wordt geen auteursrecht geschonden met de inhoud van de site. Komt u desondanks toch iets tegen dat niet correct is of verouderd, dan stellen wij uw reactie bijzonder op prijs.

Een concept van: Pankra, Leuk GeregeldMacHelp, BrugMedia, Sterinsocial & Julius Media